Saturday, December 24, 2011

Anak Daraku - Nur Amira Qistina


Pejam celik pejam celik, anakku yg sulung ni dah nak masuk 4 tahun. Petahnya takyah crita la, sampai terpaksa suruh dia senyap sekejap. Dia ni pantang nampak aku sembang syok dengan isteriku, Suraya. Mesti tetiba ada je dia menyampuk. Tapi bila bab bergambar, ada je posing2 maut dia. Tapi bila tengok gambar yang ditangkap oleh isteriku ini, nampak Qistina ni macam dah besar sangat. Terharu pun ada sebab tak berapa lama dulu, asyik nak diangkat ke sana sini (sekarang pun masih camtu, nak bermanja2 kot) tapi bila tengok gambar kat bawah ni, nampak macam dah boleh kahwin je. Hihihi. That's all for now, enjoy my beloved daughter's picture here yeah...

0 comments:

Post a Comment

© 1998 NINJA20 v2.5, All Rights Reserved. Powered by Blogger

Designed by ScreenWritersArena