Saturday, August 18, 2012

Iftar Terakhir di Kuala Lumpur pada 2012

Seperti yang telah kujanjikan pada isteriku, aku pun cepat²lah balik sejurus lepas kerja. Memang banyak dugaan sempena Ramadhan kali ini. Dugaan pertama bermula dengan masalah LRT, dan dugaan last ni pun kerana masalah LRT juga. Itulah dia bila kenderaan awam kita sangat² efektif.

Maka dengan semua masalah diatas, aku pun sampai di rumah dalam jam 7pm. Terus ambil anak isteri, kami pun bertolak ke Marriot Hotel, Putrajaya. Aku tak sempat ambil gambar makanan yg ada sebab bila kami sampai, sudah lepas waktu berbuka. Takde masa nak amik gambar sebab dah lapaq. Huhuhu. Jadi, gambar yang sempat kami ambil hanyalah gambar posing² kami...




Maka, inilah iftar terakhir kami di Kuala Lumpur buat Ramadhan kali ini. Iftar terakhir kami buat seluruh Ramadhan 2012, adalah di rumah Papa aku di Melaka. Sehingga kita berjumpa lagiii....

0 comments:

Post a Comment

© 1998 NINJA20 v2.5, All Rights Reserved. Powered by Blogger

Designed by ScreenWritersArena